Zakup sprzętu komputerowego SZI

Standardy ułatwiające Ci zakup sprzętu komputerowego

Specyfikacje sprzętu

Minimalne wymagania techniczne i gwarancyjne sprzętu(dokładne specyfikacje techniczne, przygotowane zgodnie z wymaganiami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z uwagi m.in. na dostępność sprzętu ustalone zostaną przed ogłoszeniem postępowania publicznego).

  • notebook N1, cena: 4 200 PLN brutto,
    13,3”-14,1”/ 16 GB RAM /500 GB SSD/Win11Prof/gwarancja: 24 m-ce
  • notebook N2, cena: 4 700 PLN brutto,
    14,1-16”/ 32 GB RAM /500 GB SDD/Win11Prof/gwarancja: 24 m-ce
  • notebook N3, cena: 5 500 PLN brutto,
    17,3”/32 GB RAM /512 GB SSD/Win11Prof/gwarancja: 24 m-ce
  • komputer stacjonarny z monitorem S1, cena: 4 700 PLN brutto,
    16 GB RAM /1 TB SSD / 500 GB SSD/ Win11Prof/ klawiatura, mysz/monitor 24”/gwarancja: 24 m-ce
  • komputer stacjonarny bez monitora S2, cena: 3 700 PLN brutto,
    16 GB RAM /1 TB SSD /500GB SSD/ klawiatura, mysz/Win11Prof/gwarancja: 24 m-ce
  • monitor M1, cena: 1 000 PLN brutto,
    LED IPS matowy /24”+/- 0,5”/gwarancja: 24 m-ce
  • monitor M2, cena: 1 600 PLN brutto,
    LED IPS matowy /27”+/- 0,5”/gwarancja: 24 m-ce
  • oprogramowanie antywirusowe ESET cena: 100 PLN brutto,
    na 2 lata na 1 stanowisko

Zasady wypełniania wniosku

Wypełniając wniosek o realizację zamówienia należy m.in.:

  • wpisać rodzaj sprzętu wraz z odpowiednim symbolem,
    np. notebook N2,
  • w przypadku zamawiania sprzętu spoza listy należy:
    • wyspecyfikować wymagane parametry sprzętu
    • podać szacowaną kwotę przeznaczoną na zakup
  • wpisać osoby, dla których przeznaczone jest zamówienie

Uwaga:
specyfikacja notebooków i komputerów stacjonarnych nie obejmuje dodatkowego oprogramowania, np. programów antywirusowych – tego typu oprogramowanie należy dodatkowo ująć we wniosku.

Terminy składania wniosków i zapotrzebowań

Zapotrzebowania roczne składane są pod koniec roku kalendarzowego (termin ustalany jest odgórnie).

Wnioski nieplanowane, które będą musiały być ujęte w planie ZP, składać można
w okresie od 1 stycznia do 15 listopada.

Okres składania wniosków awaryjnych, które nie muszą być ujęte w planie ZP, może być wydłużony do 10 grudnia.

W zależności o przyjętego trybu zakupu, ze względu na konieczność ujęcia większości zakupów w planach zamówień publicznych, wnioski nie będą realizowane od razu, a jedynie w wyznaczonych przedziałach czasowych, po ujęciu ich w planie ZP i zatwierdzeniu go przez Dział Zamówień Publicznych i Rektora.

Korekty planu ZP będą dokonywane okresowo – raz na kwartał (przeważnie na koniec kwartału), tj. 31 marca, 30 czerwca, 30 września oraz 15 listopada.

Wniosek, który będzie złożony po ww. terminach korekt planu będzie ujmowany w kolejnej korekcie planu i oczekiwać na realizację w kolejnym kwartale.

Przykład:
wniosek, który zostanie przekazany do SZI 5 kwietnia zostanie ujęty w planie 30 czerwca, a jego realizacja nastąpi dopiero w III kwartale.

możemy ci pomóc

Zapraszamy do współpracy

Mamy ogromne doświadczenie w sprawach dotyczących IT. Skorzystaj z niego – serdecznie zapraszamy!

kontakt do csi uek

Zgłoszenia problemów lub usterek

Możesz napisać do nas lub zadzwonić. Obsługujemy nowoczesne kanały komunikacyjne