Zamówienia Publiczne
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit
tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Dyżur dotyczy
Zamówienia publiczne
realizowane przez CSI
Prosimy o zgłoszenie się do Pawilonu A – pokój 03.
Zamówienia Publiczne
Składanie Wniosków
Tryb składania wniosków o zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania lub usług informatycznych jest uzależniony od źródła finansowania:
- subwencja na utrzymanie o rozwój potencjału dydaktycznego(w tym d. środki ogólne), projekty – wnioski wypełniane muszą być wyłącznie poprzez system Egeria. Wnioski nie wygenerowane przez system Egeria (tylko w formie papierowej) nie będą respektowane
- środki programów Potencjał, Prolog, Doskonałość Badawcza – wnioski należy składać za pośrednictwem elektronicznego formularza udostępnionego przez Dział Wsparcia Projektów Badawczych
- granty NCN – wnioski należy składać wyłącznie w formie papierowej, wypełniając odpowiedni dokument w formacie Word’a (wystarczy wydrukować tylko pierwszą stronę)

Źródła Finasowania
We wnioskach należy dokładnie wpisać źródło finansowania – np. subwencja, dotacja, inne fundusze publiczne (jakie?), opłaty za zajęcia dydaktyczne (niestacjonarne), oferowane usługi, wynajmowanie powierzchni oraz uszczegółowić przeznaczenie zgodnie z poniższymi zapisami ustawy.
Zgodnie z ustawą „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” z dnia 30.08.2018, środki finansowe przeznacza się m.in. na:
1) utrzymanie i rozwój potencjału dydaktycznego*, w tym:
- kształcenie studentów na studiach stacjonarnych,
- utrzymanie i rozwój uczelni, w tym domów i stołówek studenckich,
- rozwój zawodowy pracowników uczelni,
2) utrzymanie i rozwój potencjału badawczego*, w tym:
- prowadzenie działalności naukowej
- zakup lub wytworzenie aparatury naukowo-badawczej oraz infrastruktury informatycznej o wartości nie przekraczającej 500000zł,
- kształcenie w szkole doktorskiej,
- komercjalizację wyników działalności naukowej oraz know-how związanego z tymi wynikami,
- program „Inicjatywa doskonałości –uczelnia badawcza”,
- program „Regionalna inicjatywa doskonałości”,
3) świadczenia, o których mowa w art.86 ust.1 pkt 1–4;
4) inwestycje związane z:
- kształceniem,
- działalnością naukową,
- obsługą realizacji zadań NAWA, NCBiR i NCN;
5) utrzymanie:
- aparatury naukowo-badawczej lub stanowiska badawczego, unikatowych w skali kraju,
- specjalnej infrastruktury informatycznej mających istotne znaczenie dla realizacji polityki naukowej państwa;
(…)
11) zadania finansowane przez NCBiR, w tym badania naukowe i prace rozwojowe na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa;
12) zadania finansowane przez NCN
(…)
* w ramach jednej subwencji

Zakupy Planowane
Zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych, zakupy, w tym sprzętu i oprogramowania, powinny być zaplanowane na początku roku kalendarzowego.
Zgłaszanie własnych potrzeb jednostki organizacyjnej w zakresie zakupu sprzętu komputerowego, oprogramowania, usług informatycznych na przyszły rok kalendarzowy powinno być ujęte w poniższym formularzu składanym pod koniec roku, w terminie wyznaczonym przez Centrum Informatyki.

Zakupy Awaryjne i Nieplanowane
Zakupy awaryjne (realizowane przez Dział Aparatury) i nieplanowane (realizowane przez Centrum Informatyki) finansowane ze środków ogólnych Uczelni dokonywane będą wyłącznie w oparciu o poniższe konfiguracje standardowe sprzętu komputerowego.
Zgodnie z pismem Kanclerza UEK z dnia 18.01.2017, wyrażenie zgody na zakup awaryjny lub nieplanowany uzależniony będzie od
- pismo adresowane do Kanclerza z prośbą o zakup (w piśmie muszą znajdować się następujące informacje:
- numer inwentaryzacyjny sprzętu, który uległ awarii
- użytkownik tego sprzętu (powinna być zachowana zgodność faktycznego użytkownika z dysponentem sprzętu wykazanym w ewidencji majątku)
- ogólna liczba pracowników etatowych danej jednostki
- szczegółowo opisana przyczyna starania się o zakup (uzasadnienie)
- wydruk kartoteki inwentarzowej (środki trwałe) jednostki organizacyjnej zawierające listę sprzętu danego typu (np. komputerów)
- wydruk kartoteki inwentarzowej (środki trwałe) sprzętu będącego na stanie użytkownika, którego sprzęt uległ awarii
- opinia pracowników centrum Informatyki lub niezależnej firmy zewnętrznej, dotycząca stanu technicznego sprzętu, który uległ awarii.
W przypadku wyrażenia zgody na zakup (po zwiększeniu budżetu danej jednostki) należy wygenerować odpowiedni wniosek (awaryjny lub nieplanowany) w systemie Egeria, a w przypadku zakupu awaryjnego – również wniosek o likwidację sprzętu, który uległ awarii (wniosek musi być podpisany przez Kierownika danej jednostki oraz parafowany przez Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Likwidacyjnej z adnotacją o przekazaniu sprzętu do złomowania).

Programy Potencjał, Prolog, Doskonałość Badawcza
Dla celów realizacji zakupów stworzone zostały ustandaryzowane (ujednolicone) zestawy sprzętu z ustaloną (oszacowaną) ceną. Lista zestawów zawierająca podstawowe parametry techniczne dostępna jest poniżej.
Wypełniając wniosek o realizację zamówienia należy wpisać odpowiedni symbol zestawu np. notebook N2, drukarka D1.
Specyfikacje sprzętu obowiązujące w 2021 r.
(aktualizacja 25.05.2021)
Minimalne wymagania techniczne i gwarancyjne notebooków (dokładne specyfikacje techniczne, przygotowane zgodnie z wymaganiami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z uwagi m.in. na dostępność sprzętu ustalone zostaną przed ogłoszeniem postępowania publicznego):
- notebook N1
13,3”-14”/Full HD/ HDMI /16 GB RAM /512 GB SSD /WiFi /Win10Prof
gwarancja: 24 miesiące
kwota brutto zarezerwowana na zakup: 4000,00 zł - notebook N2
15,6”/Full-HD/HDMI /16 GB RAM /512 GB SDD + 1 TB HDD /WiFi /Win10Prof/ gwarancja: 24 miesiące
kwota brutto zarezerwowana na zakup: 4500,00 zł - notebook N3
17,3”/Full-HD/HDMI /16 GB RAM /512 GD SSD + 1 TB HDD /WiFi /Win10Prof
gwarancja: 24 miesiące
kwota brutto zarezerwowana na zakup: 5000,00 zł - komputer stacjonarny z monitorem S1
16 GB RAM /1 TB SSD /HDMI, DVI, D-Sub/LAN/Win10Prof/ klawiatura, mysz USB /monitor 24”
gwarancja: 24 miesiące
kwota brutto na zakup: 4200,00 zł - komputer stacjonarny bez monitora S1
16 GB RAM /1 TB SSD /HDMI, DVI, D-Sub/LAN/klawiatura, mysz USB/Win10Prof/
gwarancja: 24 miesiące
kwota brutto na zakup: 3400,00 zł - monitor M1
LED IPS/24”+/- 0,5”/16×10/5ms/D-Sub, HDMI
gwarancja: 24 miesiące
kwota brutto na zakup: 1000,00 zł - drukarka D1
Laserowa/druk czarny/do 28 stron A4/min./ duplex/ USB, LAN, WiFi
gwarancja: 12 miesięcy
kwota brutto na zakup: 1000,00 zł - drukarka D2
Laserowa/druk czarny i kolorowy/do 27 stron A4/min. w czerni i kolorze/duplex/ USB, LAN, WiFi
gwarancja: 12 miesięcy
kwota brutto na zakup: 2000,00 zł - urządzenie wielofunkcyjne atramentowe U1
Urządzenie atramentowe/druk czarny i kolorowy/do 17 stron A4/min. w czerni i do stron A4/min w kolorze/skanowanie/kopiowanie/ USB, WiFi
gwarancja: 12 miesięcy
kwota brutto na zakup: 1000,00 zł - urządzenie wielofunkcyjne laserowe U2
Urządzenie laserowe mono/druk czarny /do 30 stron A4/min. w czerni/ skanowanie/kopiowanie/ USB, LAN, WiFi
gwarancja: 12 miesięcy
kwota brutto na zakup: 1500,00 zł - urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe U3
Urządzenie laserowe kolor/druk czarny i kolorowy/do 18 stron A4/min. w czerni i kolorze druk jednostronny, do 6 stron A4/min. w czerni i kolorze druk dwustronny/ duplex/ skanowanie/kopiowanie/ USB, LAN, WiFi
gwarancja: 12 miesięcy
kwota brutto na zakup: 3000,00 zł - oprogramowanie antywirusowe: ESET Endpoint Security na 3 lata na 1 stanowisko – 43,05 zł brutto
- Pakiet MS Office 365 jest wykupiony dla wszystkich pracowników
- szczegóły – kliknij tutaj.
Wypełniając wniosek o realizację zamówienia należy m.in.:
- wpisać rodzaj sprzętu wraz z odpowiednim symbolem, np. notebook N2, drukarka D1.
- w przypadku zamawiania sprzętu spoza listy (np. akcesoria komputerowe, niestandardowe komputery) należy
- wyspecyfikować wymagane parametry sprzętu – jeżeli specyfikacja jest długa i nie zmieści się na samym wniosku w opisie przedmiotu zamówienia, to należy utworzyć osobny dokument ze specyfikacją, a postać elektroniczną tej specyfikacji przesłać na adres ci@uek.krakow.pl
- podać szacowaną kwotę przeznaczoną na zakup każdej z wymienionych na wniosku pozycji (określając czy podana kwota jest wartością netto czy brutto)
- wpisać osoby, dla których przeznaczone jest zamówienie (jeżeli wniosek dotyczy więcej niż 1 osoby, to z wniosku musi jednoznacznie wynikać, które pozycje przedmiotu zamówienia są dla których osób, np. można posłużyć się inicjałami osób)
Uwaga: specyfikacja notebooków i komputerów stacjonarnych nie obejmuje dodatkowego oprogramowania, np. programów antywirusowych – tego typu oprogramowanie należy dodatkowo ująć we wniosku.
Wnioski o zakup aparatury należy składać za pośrednictwem elektronicznego formularza utworzonego przez Dział Wsparcia Projektów Badawczych dostępnego pod linkiem:
Ostateczny termin składania wniosków w ramach programów POTENCJAŁ, PROLOG i Doskonałość Badawcza został ustalony przez Dział Wsparcia Projektów Badawczych na dzień 19 lipca 2021 br.

Wydatki Strukturalne
UWAGA!
W związku ze zmianą przepisów prawa, od dnia 20.09.2017 nie ma obowiązku stosowania klasyfikacji wydatków strukturalnych.

Rozporządzenia i Rekomendacje
21.10.2017
* W specyfikacji komputerów podano wymagane minimalne wydajności procesorów. W celu zorientowania się jakie konkretne modele procesorów mogą być zaoferowane w przetargu przez oferentów, można wejść na stronę https://www.cpubenchmark.net , na której znajduje się lista typowych procesorów z podanymi ich wydajnościami.

możemy ci pomóc
Zapraszamy do współpracy
Mamy ogromne doświadczenie w sprawach dotyczących IT. Skorzystaj z niego – serdecznie zapraszamy!
kontakt do csi uek
Zgłoszenia problemów lub usterek
Możesz napisać do nas lub zadzwonić. Obsługujemy nowoczesne kanały komunikacyjne
napisz do nas
zadzwoń do nas
Adres
UEK – CSI
Kraków, Rakowicka 27